Budak baru Firstime rasa pergi kerja.

 Assalammualaikum.... fuhhhhhh ~ fuhhh ~ ada habuk larh.... -,-'' almaklum dah lama tak update blog ni...hihi... okay hari ini aku nak share story sikit.... alaa sikit je ni...haha...

   Sekarang kerja partime kat aeon... dari situ aku belajar berdikari... haha... dah besar rupanya aku ni... hihi... mase first kerja , ya Allah terasa sakit kaki yang teramat... heee =,='' tapi dah tak sakit sangat sbb dah biasa... hehe... best sangat kerja kat sana.... kakak2 ramai... haha... ade skali tu aku dan kakak semua gi makan malam  kat bandar.., pehhh hujan lebat pulak mase nak balik... sampai tak nampak jalan... takut nyee... haha macam seronok je... ^-^

  Tiap hari makan kat kantin.... bandingkan foodcort dgn kantin, lagi murah kat kantin.. haha,... dapnye... slu rehat dengan Mina mase kerja... Dia lah sentiasa ada dengan aku time kerja... maklum lah dia berjiran je dengan ain.. ain kerja pakaian polo dia pulak Ben10... sebelah2 je... haha... macam seronok pulak kerja . okay lah nak mandi... hikhik... dah bau bucuk ni... :D

Bye sayang  ^,^

No comments :

Post a Comment