insin ~ Feb 2013 ♥

Assalammualaikum...


Hari ni bagun kol 6.30a.m... geram betul.. kenapa lah jam x bunyi.. kan dah bagun lambat.. siap2 je dah kol 7.05a.m.. haihh.. x sempat nak breakfast dah masuk dlm krete... waduhh.. ujan x henti2.. smpai je kat skolah trus naik kelas... tgok semua bdk sebok siapkan kerja sekolah yg x siap lagi.. so ape lagi ikut sama lah siapkan kerja sekolah.. haha...biasalah budak baik x siap homework.. banyak ouhhh !!..dah berbukit-bukit kerja sekolah ni... masa sebok siapkan kerja sekolah ttbe mina cari aku... muka dia sedih je... mcm2 dia bagithu aku... apa yg aku bole ckp skrg.. sabar je lah...


Kelas b.english nama kena ambil masuk disiplin sbb x bawak buku text... bukan saja x bawak =.='' x ingat... huh ! ape arr... sabar je lah... sejarah boleh pulak x bawak buku... buku text bawak tpi buku nota x bawak... hehe... ape yang aku fikirkan pun x tahu lah... time rehat terus pergi ke kelas mina.. niat dlm hati hari ni nak ajak dia makan sama2... aku bawak lah bekal naget , chees tart n j'pop donut... tapi dia ada tugas kne buat... hmm.. xpe lah... then gi kantin sorg2... nmpk kamal, farid, azri, atika n jannah nga makan.. aku bagi lah sikit bekal yg aku bawak.. bnyak juga lah makanan aku bawak...

habis rehat terus gi makmal.. ade peka.. so kena buat experimen.. hehe.. jadi saintis sekejap.. wekkk !.. poyo jer... dlm kelas macam biasa lah kawan melepak aku dgn budak2 cina.. siot je bdk laki cina ni asyik kenakan aku je.. ttbe panggil aku.. ain ! muuaahhh ~.. haha geli hati aku... haha.. seronok ddk dgn bdk cina... klaw duduk dgn bdk melayu n india.. mcm layan dgn tembok.. aku ni diorg x nak layan sangat.. =.=''

masa math... cikgu tegur aku sbb x siapkn kerja yg dia suruh buat... tpi cikgu faham keadaan aku.. so cikgu bole maafkan lagi.. hihi... aku ni dah macam anak murid yg manja.. hmm.. balik skolah kol 1.40.. aku kena panggil sbb cikgu nak bagi kerja sekolah yang aku x dpt sbb aku mc je.. then aku berlari ke pagar.. dah tertinggal bas.. hee :'( nak nangis di buatnye... nak x nak kena lah jalan kaki... penat sgt.. turun bukit naik bukit je.. ada bnyak anjing.. takut gilew... nak teruskn jalan tpi elak kena kejar je.. then pusing belakang je tr serempak dgn aikal.. muka mcm x cam je.. then dia dtg kat aku.. dia tanya knp jalan sorg2.. aku critew lah aku trtinggal bas.. then ada anjing lak kat depan tu.. nasib baik dia tompangkan aku nek moto.. klaw x seboleh kat situ juga aku menangis... haha... alhamdulillah sbb ada juga org yg tlg aku... okey that all's my story morie...
 bubye ^-^v 

No comments :

Post a Comment