ya Allah :'(

 arggg... kenapa aku terus manangis teruk macam ni... susahnya hati ni nak menerima segalanya... kenapa ? kenapa ? ya Allah :'( aku tak nak terus macam ni... aku nak hidup aku yang dulu,.. aku nak bahagia macam dulu...:'( ya Allah... tolong lah hamba mu yang hina ni... hanya pada mu ku mohon.....:T_T kenapa semua ni harus ada dalam hidup aku... kenapa !!!!!! kenapa orang yang aku sayang buat aku macam ni... kenapa dia mesti dengan orang lain.. kenapa ?? :'( aku tahu aku kotor.. aku tahu aku tak sempurna macam orang lain.. aku ni jahat sangat kan... aku ni tak patut ni dicintai,, di sayangi...:'( kenapa dia harus mencintai orang lain... tak cukup ke kasih sayang yang aku bagi.. tak kuat ke kesetian aku pada dia... aku berdoa satu hari nanti dia akan rasa apa yang aku rasa sekarang... kotornya dan hinanya bila dah jadi macam ni kan...

 aku bersumpah aku tak akan jumpa dia sampai aku mati...
aku berdoa agar aku akan lebih bahagia dari dia..:"( !!!!
ya Allah... aku mohon pada mu..

Broken heart are no fun...even when you see the one who broke it playing another girl the same way he playing you..T_T



cukuplah kali terakhir ain diperbuat macam ni T_T........
Maafkan saya sebab saya tak seperti yang awak nak kan...


Assalammualaikum..




No comments :

Post a Comment