hello guys...rindu nye blog aku.. !!









hye ni pic yang yanie editkan...comel x kitew...hihiii :P
  

 assalammualaikum... kalaw xjwb dosa...:D

dah lame x update blog kan.. hari ni aku de freetime nak mengupdate blog yg dah terbenkalai ni...soo nak story lah pasal hidup aku pada tahun ni..hahaha...ayat macam x boleh blah je an... okey nak meluahkan perasaan aku ni...serius rindu gilew blog aku ni sejak laptop aku rosak...hehe.. ni mengupdate kat cc jer...

speak mate aku klasik ! bhahaha

ehh..de story pasal speak mate aku ni... hihiii.. ade ramai cikgu tnye keunikan speak mate aku ni... ade cikgu ni kan kan ! dye ckp speak mate aku ni klasik n unik...hihiii.. macih cikgu ! :) okey cikgu tu ckp mahal speak mate ni... style lme..susah nak dpt skrg..cikgu memang suke speak mate awk... speak mate awk dpt mengambil tumpuan org semuah... klaw jual ni mesti mahal... akiem menyampuk = ain ! ko jual ar.. ti ko gune tuk kawin nanti..." hahaha...papew je akiem ni kan...



hangout dengan memberX2 and bf aku :)

 gi jusco tebrau city jer...aku just beli kasut je... hee tahu x bf aku bagi hadiah teddy bear...chumelll sesgt...:)
memang best sgt time tu... tgok wayang ctew john carter...best and lawak gilew...><" hehe...

sweetkan kitew ni...^^
titew dpt teddy bear taw...hihiiii


 

No comments :

Post a Comment