awak selalu dekat di hati

assalammualaikum kawan2 ! sweet x pic ni..hahah (ketawe sopan) bhahaha..mcm xboleh blah.... oke ni nak crite pasal buah hati pengarang jantung... hee tdi kan2 batri fone ibu low then mampus sudah fone nye..hehe nak charge xbole sebab charge nyee rosak.. ape lgi hanye kekasih hati aku je yang pkai charge yang same gan ibu aku... then msg dye nak pinjam...sruh dye dtg... dye ckp dye kne pergi rumah cousin dye kat pontian sebab ayah cousin dye sakit...oke xpe.. dye sruh tunggu kol 6 ty dye dtg umah... aku tunggu lah dye... agak lame lah jugak... tapi xpe ... then aku msg dye... yang aku tunggu dye sampai datang..then dye ttbe je dtg... dye pown panggil "assalammualaikum... :/ " (malu2) haha... then aku trus keluar...heee happy giler dpt tgok dye... dah lme kot xdpt jumpe... tersengeh-sengeh aku tgok dye... oke dye bagi aku pinjam charge... and dye bagi aku coklat  Mars.. hehe.. coklat yang aku suke... sayang awok... love you more and more.... then dye trus blek... xsempat nak ckp papew... just say thanks... oke.. lepas je berbuka... aku call dye.. and ckp terima kasih sebab bgi pinjam charge and coklat tu... then bla bla bla... dye pown tnye aku dah mandi blom... aku ckp lah "mesti lah sudah.. orang dah mandi dah time ayang dtg umah" dye ckp " yekew, patot lah bau wangi jerr... rambut lurus je..pakai terapi ker...hahaha" hee...tembak kang...pakai shampoo murah je lah...bhahaha..:P oke.. then dye nak gi terawih gan abang aku... dye sruh aku online lambat2...kol 10.. so terpakse lah online lmbat... sebenar nye xboleh online lmbat... tapi xpe lah kan... untuk dye... papew pown boleh...oke that all...nak out dlu...bye..tataaa... <3 <3  <3  <3 ^-^

No comments :

Post a Comment